18 Mars - ridning idag suckers!

God morgoon suckers :)
Hur är de med er ?
Själv är ja på toppen humör, ska bli så jävla kul att Tess ska med och kanske provrida min loppan, haha <3
har packat ner ridkläder, ridbyxor, macka & morötter till min snuttis !
Men måste klä på mig, blir dock endast mjukisar för jag ska kunna hinna byta om, vilket jag tror att ja gör i boxern eller på bussen HÖHÖ <3 Men vill ni veta en lite hemlis ?
Jag skriver typ ut 70% av vad jag gör, resten orkar jag inte ta upp eller håller hemligt för er. Finns flera gånger jag träffat timmy, eller andra kompisar, eller vad jag har för planer att göra :) Det ni får veta är bara en liten del av en väldigt stor del. haha, finns saker som folk inte får veta :)
men nej nu ska jag göra mig klar och poppa musik så lillebrosan vaknar :D
Den lilla fina stranden som ligger 5 minuter från vårt hus i cypern <3
Skööönt att ligga och steka där hela dagarna sen i sommar

Kommentarer
Postat av: Sallie M.

Fin blogg du :):D

2010-03-18 @ 20:12:05
URL: http://sallie.blogg.se/
Postat av: Anonym

va härligt att åka till cypern!!!! vart nånstans ska ni?

2010-03-19 @ 08:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0