19 Mars - Sucker !

Hellu !
Haha, nu är de fredag. Vissa är ute och festar, andra har hemma kväll med familjen och du sitter och läser min blogg, gulligt :)
Får nästan lite skuldkänslor när jag inte skriver, för då har du ju ingenting att läsa om ? haha :D
Har ätit min favorti mat, sallad med feta ost, pommes & beasås, YUMMIE !
Ikväll ska jag baara ta de lungt, ska nog göra de hela helgen eftersom denna vecka har varit helt fram och tillbaka, har sovit dåligt nästan hela veckan. Japp japp, ska bli skönt att ha en ta-det-lungt-helg. Sitter och lyssnar på mina söta låtar. Var hos Tandläkaren idag de gick faktiskt skit bra, hade inga hål och hon berömde mig jätte mycket ! me like, även fast jag hade ätit godis innan jag gick dit HAHA, mamma föllde med, tur det !
Min kamera har kommit också, så har jag självklart köpt godis. Fast har fortfarande inge godissug så de lär vell stå på hyllan i rummet ? I morgon ska jag nog ta med lillesyrran till Fruktparken i Liljeholmen för hon tjatar om den där parken, termobyxorna får vell flyga på... Hämtade inte braun idag för jag orkade verkligen inte, känns lite tomt utan honom. har inte haft honom på länge ! Snyft. men nu ska jag fortsätta kolla kläder, längtar till påsklovet då kommer kanske J och hälsar på ! hoppas de blir av den här gången !
Nej nu ska jag surfa runt och njuta av mitt liv KISS
HAHHA jag hade legginsarna så för att de var varmt om rumpan (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0