19 Mars - tandläkarskräck

hellu !
jag är på neutralt humör, buffert har ätit upp den sura syran. haha nej fuck no :P
Igår nannade jag hos tk som ni ser, jätte mysigt. men kände mig bakis hela dagen idag vet faktiskt inte varför !?
haha, men jag fick VG på Svenskan så jag är happy !!
Dock så gick Algebra provet inte bra, men får sattsa grymt hårt på B-delen så jag klarar godkänt.
Snart ska jag ner till tandläkaren, hoppas mamma hinner hem för jag har tandläkar skräck ! jag tror nämligen att jag har hål och ååh läskigt ! jag hatar doctorer och tandläkare. Hoppas mammsen hinner.
Idag får jag kameran ! WIHU, fan för issa om han har glömt den då ska han fan åka och hämta den !
Efter tandläkaren ska jag hämta braun, ska nog sluta äta godis nu hahaha, !
Nej nu ska ja dunka musik, de gör mig lugn :)
Puss och kram !
(jag säger ju att de är farliga?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0