20 Mars - DIKTATUR om ja får bestämma

God kväll alla åsnor.
hur är de med er ?
själv mår jag mycket bättre !
ska snart sätta mig och skriva brev, till två personer faktiskt.
Så vad har jag gjort idag ?
Jag åkte till liljeholmen och lekte i parken, hämtade Braun, åkte hem, åt kebab, har fottat kläder hela dagen, dampat på mamma, duschat, surat & nu bloggar jag :)
haha, så nu ska ja förlänga allting, har fottat kläder hela dagen för ska sälja halva min garderob ! har fööör mycket kläder, men har så svårt för att välja vad som ska säljas, så de vart bara 2 ikea kassar... RIP mina kläder !
Mamma och jag har fottat och skrivit om kläder hela dagen, de är inte klart än heller, buhu.
Sen kom nisen hit och vi skulle se en film, alla tjatar om jävla New Moon, men då säger jag att vi ser Twilight först för de var skit länge sen vi såg den. men självklart inte för varje gång jag kommer med en åsikt så är ALLA emot den ! Det ska bli fucking diktatur här hemma, är trött på att alla ska klanka ner mig. Om man ska se en film ska man förfan kolla på ettan först ? SUCK FÖR OBILADE MÄNNISKOR, och mamma om du läser de här ska du veta att ja är SKIT arg på dej !
Var så arg att ja satte mig i duschen med högsta volym på radion och duschade HAHHA, hoppas att de störde er andra i detta hus :) är jag arg ska ALLA i min närvaro straffas, sån är jag så är de bara.
Åh jag har sån jävla ångest, vet inte vad de är för fel på mig ? Sen när fick man godis torska ? Jag mår illa av tanken donken, godis, kebab pizza hur fan kan folk äta sånt  ? jag åt inte upp min kebab idag, åt lite pommes sen gick jag där ifrån, är verkligen itne sugen på något sånt längre. det jag längtar efter är salladshuvud, tomat, gurka, majs, lök, fetaost och grekisk sallads dressing, ÅÅH VAD GOTT ! Min godis påse har stått framför mig hela dagen jag har endast tagit 2 godisar under hela dagen... Men är fan orolig, vad har hänt med mig ? jag var HELT tvärt om förut, men men får vell bara ta de som en posetiv sak ?
Shit vad mycket jag har skrivit nu, höhö Michelle<3Bloggen.
Jag älskar verkligen min lilla söta Braun, han är så parfekt ! Älskar när han är så mysig och låter som gris, eller när han är arg och morrar, haha så söt ! Då får han en knäpp på näsan och sen blir de en massa pusar för han är bara FÖÖÖÖÖÖR gullig !
Nej nu vart detta to much, sitter vid lillebrosans data så blir inga bilder, kanske kommer upp senare om ja inte somnar. Nu ska jag dunka musik och njuta av mitt liv, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0