20 Mars - Min nya bäbis !

God morgon !
Så skönt när man somnar tidigt och sedan kan gå upp pigg och glad :)
Somnade på mamma igår, vi kollade på en sugig film vet inte ens vad den heter.
Min kamera är jätte fin !!!
Den tar skit bra bilder 10 megapixel och kostar i 1600 kronor, men finns säkert billigare.
Idag ska jag iväg till fruktparken men min kära lillasyster och ta en massa fina bilder på henne, min solstråle !
funderar på att köpa ansiktsmask också ? ska rensa garderoben och mina alla lådor så ska sälja en massa kläder idag :) Förresten, jag köpte en stor påse med godis igår, jag har bara ätit en godis ? känner mig jätte konstig tycker typ inte om godis längre ? men de är vell bara posetivt ! här får ni en bild på min skönhet.
(igår svalde jag min första tungpiercing, kändes jätte konstigt och fick panik, haha ! )
CoolPix s220 1600 kr i affär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0