20 Mars - PLANER

Är nästan tårögd, inge kul att vara hemma ju !
Vill sitta där i min säng hos Terese.
men men, mamma ville ha mig hemma ikväll så vad gör man ?
Har haft en jätte mysig dag, hade även So prov idag som gick skit bra, tror jag får ett VG där :)
Det är riktigt bra de, vi slapp göra NO förhöret idag YES vi får göra de tisdagen efter påsklovet, snacka om att ja ska ha ett G+ där i alla fall, hatar Kemi, så himla svårt ! Vi ska kunna de där tecknerna också, suck.
Aja, veckans planer då;
Onsdag; vara barnvakt åt min bäbis
Torsdag; Ridning
Fredag; ska nog fira påsk med älsklings Terese då
Lördag; leta påskägg hemma
Söndag; Träffa R tror jag.
Måndag; vet faktiskt inte än
tisdag; då ska jag ta alla mina 4 eller 5 blodprov. kommer sitta och as böla eftersom jag är rädd för sprutor men terese får hålla mig i handen, hihi (A)
HAHHA ser ni hur min lillasyster Felicia taffsar på min tutte på den här bilden, har inte lagt märke på de tills nu, haha busigt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0