21 Mars - fhotos

VAD FAN !?
somnade arg igår, och vaknar arg av att det snöar ? vad hände ? :S
Suck, kan de bli sommar snart eller !?
Buhu, mår inge bra när jag inte är med Terese :(
Hoppas vi hinner ses på måndag för jag behöver träna, de var länge och på tisdag är de ridning, onsdag träning & yoga. torsdag blir de tyvär ingen ridning för att ja måste sitta barnvakt... fredag jaa, då kanske jag åker ut och rider !
orkar inte blogga så ni får lite fina bilder, puss
Jag älskar att fotografera, men älskar också att bli fotograferad.
Fina bilder ?
orkar inte vända dem men hoppas de duger :)

Kommentarer
Postat av: khadija :)

vänta' lite är det där isse ?

2010-03-23 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0