28 Mars - en vecka och två dagar kvar

god morron, ska inte skriva så mycket eftersom jag har huvudvärk. i morse vaknade jag av att terese kom hem, hon hade tydligen gått ut med hunden, åkt och tränat och sedan kommit tillbaka ! men börjar få huvudvärk så ska inte skriva så mycket mer, har ju så pass lågt blodtryck att de inte orkar pumpa upp till huvudet. nyss fick jag typ panik, fick jätte ont i magen och mådde illa och vart jätte yr. så sprang ut och andades. måste koncentrera mig på andningen när jag får sånt. annars svimmar jag jätte lätt av. Jätte jobbigt faktiskt och jag vet inte varför jag får så som jag får. men om en vecka och två dagar får jag reda på om jag är laktos intolerant, varför jag får huvudvärk, och varför de nästan fräter i min mage när ja äter nått med mjölk eller äpple i. Nej men jag ska inte sitta vid datan för jag kommer få huvud värk igen och de gör så satans ont, så jag ska lägga mig ner och fortsätta läsa i matteboken, fattar inte ett piss men men. vad ska man göra då, bara kämpa och hoppas på det bästa !
Puss och kram önskar en stackars förvirrad michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0