28 Mars - SKOR <3

Hellu Sweeties!
Kom hem för en stund sen, har fottat mina nya älsklingar.
Fick hem 5 par nya skor, jag är helt kär alltså !
blir en massa fotton nu så ni vet :)
vi börjar med skorna!
Ett bar söta ballerina alltid bra att ha !
Självklart ett par i rosa också! man måste ju variera ?
De är jätte sköna faktiskt, sitter jätte bra också stort +!
Älskar de här skorna ! Så sjukt sköna och sjukt snygga, dessa kommer jag använda sjukt mycket i sommar, ska nog beställa fler i alla färger :P Dock var de lite lite stora, fast då slipper man skavsår! BIG +++!
Ett bar söta och snygga sandaler till sommaren, sköna är de också !
Mina nya kärlekar!
Så sjukt snygga börjar fan dreggla bara jag kollar på dem :P
12 cm klack, nitar där fram och mm säger jag bara :)
Ligger runt 10 par skor där, fast man ser inte alla och orkar tyvär inte fotta alla ! (dessa är dock inte nya)
Aw, ska nog börja med att lägga in fler bilder på alla mina skor :) Blir så glad av att titta på dem, helt otroligt, me like like like ! haha, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0