4 Mars - i'm home !

HEEEEEEEEEEJ <3

ÅÅÅh, vad sköönt att få blogga igen ! Det är nog en av de få saker jag saknar när ja är ute hos mormor.
Åkte ut till mormor i tisdags, men lämnade braun på vägen tog även en liten fika kan man kalla de hos mona (brauns extra matte). Sen åkte ja ut till alvik där mormor hämtade mig. vi hälsade på hennes bror Peter. Sen handlade vi och åkte ut till mormor. gosade med bebisnarna som har blivit så stora ! de är jätte busiga. första kvällen la vi oss tidigt. ja somnade uppe hos mormor, hon väkte mej vid tolv och frågade om ja ville ha glass. HAH!
Andra dagen vaknade ja av att bebisarna hade vaknat. Nora har självklart sovit med mig både nätterna.
Tog de bara lungt andra dagen. Pusslade med ett pussel vi höll på med och spelade rummikubb. Somnade tidigt den natten också och så kom ja hem idag vid två tiden. Timmy kom hit och så drog vi ner till centrum kollade runt, skönt att få ut lite skratt när man bara legat och tyckt synd om sig själv haha :P
Nu ska ja ut med Braun och sen ska jag duscha. Efter de blir de vell mer bloggning i think, och så ska ja försöka nanna hos mammsen för orkar inte städa bort allt från rummet/sängen. (A)
Åååh i morron måste ja tvätta :(.
puss

Cypern i sommar, läängtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0