4 Mars - snabbis åsikt

snabbt inlägg bara;
måste bara tycka till !
jag tycker inte att operationer är fel. mår man så pass dåligt med sitt utseende och om man har pengar så tycker jag att man har rätt att operera sig. alla har en dröm, vissa drömmer om de parfekta utseendet. varför kan man inte få uppfylla sin dröm ? går inte livet ut på att födas-drömma-uppleva drömmen-dö ? De som fått ta bort ett bröst, har inte de rätt till att sätta in silikon för att få ett bröst ? Som Heidi, hon var jätte söt innan men jag tycker att hon gjorde sig ännu sötare. Jag tycker alla får se ut precis hur de vill, de får klä sig hur som helst. Bara att när man går på skönhetstävlingar så tycker jag att de INTE är okej att man är opererad. Då är de fusk.
De jag vill säga är, om din näsa var riktigt sne, skulle inte du fixa den rak då ?
man måste alltid tänka på hur den människan känner oh hur du känner innan man slänger ut sig en massa ! Annars blir allt bara kalabalik.
Men nu väntar faktiskt sängen, tror ja :P
puss !
Har man råd så gör man sig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0