5 Mars - älvsjö nästa ?

Hej igen !
fan vad trött jag är !
Jag ska ner i tvättstugan nu för att hämta ut alla kläderna samt sakerna.
Efter de ska allt ner i garderoben och i alla tusen låder.
Efter de ska de städas för i morron kommer en tjej som ska kolla på våran lägenhet hon är jätte intresserad och vi vill jätte gärna flytta till hennes, bara hon gillar våran så kommer vi att flytta till älvsjö. Det är mycket bättre än skäris, fattar inte varför man kan vilja flytta från älvsjö hit ? aja vissa människor har inte så mycket vett ! men nu väntar tvättstugan på mig, tar självklart med mig Brownie. kanske ska baka något är grymt sugen på kladdkaka !
well KISS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0