5 Mars - kladdkaka

Hellu !
är heeelt slutkörd nu.
Har fixat i tvättstugan i hela dan, sen har ja stor städat mitt rum. alla de gånger jag sagt att ja inte har några kläder, tro mig ja tar tillbaka de nu ! man såg inte min säng när ja la alla kläderna där ? och de var endast garderoben ja rensade. shit omg säger ja bara haha. nu är allt fint här hemma och jag har en kladdkaka i ungen, mums :) Jag är ju en kung på att baka, hoppas den här blir riktigt bra för ja skulle behöva en energi kick för att gå ut med Braunen senare. Hade honom faktiskt lös hela dagen fram och tillbaka till tvättstugan några gånger. Det gick skit bra, dock inte när de kom en hund. men då fick han sitta i min famn.
Nu är nog kladdkakan klar, så ska den stelnas och dekoreras sen klar för att ätas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0