7 Mars - NÖJD?

Angående det där med självmord.
Om man nu blir misshandlad varje dag så sök hjälp ?
Man har en telefon för att ringa, man går till skolan, prata med en lärare eller vad som helst ?
om man nu har ett sönderslaget ansikte så finns de alltid smink ?
om inte smink hjälper så vad fan, alla får gå ut och ta luft, ring nån kompis eller vad som helst !
de finns ALLTID en bättre utväg än att ta självmord.
jag kan komma på flera hundra saker som är bättre än att ta självmord, du försvinner och alla andra får lida ?
det är själviskt helt enkelt. Om man nu inte får gå ut, hur fan ska då kunna ta självmord?
åh blir nästan irreterad av sånt här !
Jag känner kompisar som blir slagna, har känt flera stycken. Känner flera stycken, känner jätte många människor som mår dåligt av många olika saker, de har alltid skaffat hjälp ! Vad finns vänner för, jo för att stötta.
Så har du något mer att tillägga ?
Det här är min åsikt om saken du får tycka precis vad du vill, men sitt inte och säg att jag har fel för ja vet precis hur de här människorna har haft det. så käft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0