7 Mars - nu jävlar !

God morgon allesammans !
jag är uppe med tuppen som man brukar säga, har ätit en mumsig frukost, vart ute med braun osv.
skulle suttit i bilen med mamma nu till tensta men kan inte för mamma vill inte ha braun i den nya bilen och tänker INTE lämna honom hemma själv. så ja, snyft :( Sitter och äter Pringles ska unna mig idag för sen på måndag alltså i morron ska ja börja med diet igen. Endast gröt till frukost, mycket grönsaker till lunch, middag nästan bara sallad. inga godsaker tills fredag då ja bara får äta LITE ! Jag ska på Yoga i morron som är 75 minuter lång, på onsdag också. sen ska jag träna en massa emellan ja ska komma igång nu mår nämligen illa av att kolla vilket dåligt skick jag är i, säger inte att ja är fet utan bara att ja inte brukar se ut såhär !
så träning<3michelle ett tag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0