9 Mars - hatar isen.

God kväll, eller eftermiddag vet faktiskt inte vad man ska kalla denna tid, höhö.
jaaaduu, hur har dagen varit ?
jag kan börja med att jag missade tåget som gick 11 över, haha så klassen väntade sen åkte vi när ja kom. Min Prinsessa kom idag, har saknat henne sjukt mycket, en dag är faktiskt mycket ;) Vi åkte till den såkallade kyrkan, stod där och frågade en massa. sen åkte vi tillbaka och hade prommenad. Jag och Tania stod typ och dansade ? vet helt ärligt inte vad vi gjorde, så tar vi fram benet och åker typ ner i spagat, så ja kastar mig bakåt och landar på Tania :) haha de garvar vi självklart åt typ hela dagen. Sen Svenska lektionen så sitter vi och "läser" så märker vi att typ alla killar siktar sina kameror mot oss från alla olika håll, jävla paparazzi. Sen roppar läraren på mig, jag får gå in i ett rum där Victor sitter. Vi snackar igenom allt som hänt och ja. Jag gick hem vid tre tiden, då ja ska förbi en tant som är seg, så självklart halkar jag... så jävla typiskt mig !
har inte ont i höften nu som tur är, men de var en jävligt hård smäll, från min sida i alla fall !
Nu ska ja gå ner och sola en stund tror ja, kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0