11 Mars - home sweet home

Heej sötnosar !
Gulliga ni är som läser om mitt liv :)
haha, ja ska berätta lite om dagen.
I morse kunde ja verkligen inte komma upp ur sängen, men hann till andra lektionen, vi gjorde inte så mycket satt bara och diskuterade om man får bli förlåten om man vart otrogen eller vart rasse osv. trevlig och intressant diskution. Efter de hade tjejerna gympa, vi lekte med ringarna, haha eller lekte och lekte. men ja gick 10 minuter tidigare. bytte om i korridoren för vågade inte gå in i omklädningsrummen för lampan funkade inte, läskigt ju (A) haha, sen åkte ja till Vällinby där Faisa mötte upp mig. vi gick till skolan och kollade när alla tjejerna dansade, haha skit duktiga allihoppa ! sen vart de kram och pusskalas. började även bråka med den där vaktmästaren, kaxig jjävel. tänker inte ha någon jävla namnskylt ? aja,sen gick ja, falukorven och hennes kompis till donken och åt lite. efter de gick vi tillbaka och hade trevligt sällskap bara helt enkelt ! De var faktiskt jätte skönt att träffa alla efter en sån långtid ! Träffade även min favorit lärare Johanna, hon hjälpte mig mycket när ja var mindre ! Och så min favorit rektor som är världens bästa människa Bashir ! ÄÄÄlskar den människar, han kommer fram och kramar mig och skäller på mig för att ja inte kommit och hälsat på haha, har aldrig sett honom arg han ler precis HELA tiden :) Jag är hans favorit elev, det har han själv sakt ! han sa att ja skulle komma tillbaka nån dag så vi kunde prata lite. haha han ville att ja skulle börja där igen ! haha, kom hem för en liten stund sen, har städat rummet och packat väskan. Ska ner och träna med Terese och basta ska vi också göra, sköönt att hon också har gymkort där nere. nu kommer vi träna ofta tillsammans, känner mig jätte taggad ! Haha, men nu ska ja skälla ut en viss person, puss <3
(suck att de ska komma rykten direkt, bara för att man hälsar på? folk har verkligen INGET liv, vem fan orkar sitta och snacka en massa skit om andra, sköt ditt egna istället ? suck.)
me and my baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0