25 Mars - love me

God efter middag, shit vad trött jag är i kroppen !
somnade tidigt och skönt igår, var faktiskt riktigt skönt att sova !
Även fast man försov sig 20 minuter.
Skoldagen gick faktiskt fort och i morron är det redan fredag !
I morron blir de ridning, ska rida min loppa hihi !
I alla fall, efter gympan så köppte jag kexchoklad och en vitamin well, me like !
Men jag är ju kanske laktos allergisk så jag fick världens magont och kunde inte äta mat. men fem minuter innan vi började drog Anmar mig till matsalen för att han var hungrig, han åt på 2 minuter haha ! Sen så hade vi stöd & klassråd. Efter skolan gick jag och mina älsklingar Tania & Narin till ungdomstagningen. Det tog tid faktiskt, gjorde en massa saker ! Men nu ska ja vara social med lillasyster som jag är barnvakt till, men först prata i telefon med min fru Terese ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv minst 3 inlägg varje dag, :)

2010-03-26 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0