1 Maj - mkt prutt och fjärtigt inlägg

förlåt för en jätte dålig uppdatering !
men jag nannar hos rebecca idag också, jag är så sjukt trött även fast vi vaknade vid halv 3-3 idag.
I morron ska jag ut till mormor sen ska jag träffa Tania och göra våran SO uppgift. vi har muntligt prov i morron.
Idag har jag, rebecca, june, andre & snyggaste dennis varit på middag hos rebeccas underbara mormor. hennes farmor och kusiner var där också ! jätte mysigt självklart spranade jag in hennes sexiga borsa, haha !!! Rebecca kommer ha damp ryck på mig när hon ser detta sen, men vad ska man göra ? är hennes brosa så grymt snygg finns de ine så mycket att göra än att små ragga ;) Haha nej skulle aldrig kunna bli tillsammans med honom har ju för fasen växt upp med människan.. eller vem vet ;) Nejdå skojjar sunshin rebecca ! eller inte...
Igår gick vi i skogen till brasan, var där en stund sen drog vi. var inga roliga alkis ungar.
Skulle åkt till jakan men vi ville inte följa med in på krogen så vi stannade hemma och nannade !
Inatt så pruttade jag så mkt att jag la över täcket på rebecca HAHAHHA !!
när jag berättade de så har hon sprungit ruunt och försökt hämnas. Men hjärtat jag ska fisa sönder din säng inatt med så KEEP DREAMING ! Ojdah nu kommer hon upp och står bakom mig och läser, höhö <3 NU snålar hon chipsen också snorungar alltså ? haha nej nu ska vi nog dra till statoil för att handla mums fillibabba <3
Puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0