10 Maj - ge inte upp

Jag vet inte vad jag ska göra. Vet inte om jag ska säga sanningen eller fortsätta med all lögn. Jag bryr mig om dig, vill inte att det ska hända dig någonting illa. Men klarar inte av alla drama en gång till. Det var svårt nog att komma bort från de och ändra allas åsikter, vet inte om jag kan ta upp det igen. Ställer jag mig på en sida kommer jag få alla emot mig och vet inte om jag klarar det igen. Visst de må vara jätte charmiga, men luras aldrig av utsidan... Du får inte falla på samma sätt som jag gjorde, fortsätt stå på dina ben och säg ifrån. Jag vet att du klarar det här utan mig, jag vet att du klarar de utan sanningen. Sanningen kommer bara förstöra någonting som kanske är guldvärt. Vad vet jag, men är jag redo att berätta sanningen eller fortsätta hålla den gömd bakom alla tårar... Livet är inte lätt.

Kommentarer
Postat av: diana

gumman fattade aldrig att texten va till mig försen nu .. när du berättade så fick du mig att börja gråta .. jag satt o skakade för mig själv.. jag va rädd.. jag visste inte vad som egentligen kunde ha hänt mig i källaren där .. tack för att du finns det betyder mycket för mig .. !!<3

2010-05-15 @ 12:46:14
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0