10 Mars - min dag

hej alla sötnosar !
Nu är jag tillbaka :)
Har hunnit med en hel saker idag som verkligen behövdes. Kom till skolan vid bilden vilket en lärare som älskar att retas med mig märkte. Så han tjatade hela dagen på mig om att jag skulle prata med min mentor om varför jag var försenad. efter en låång stund så fick han sin vilja igenom. Dagen gick fort, gjorde klart min svenska uppgift, fick reda på mitt engelska prov. ett fucking poäng från VG ! jag fick 59/68.. Lite väl högt att ha 60 som vg. Men men livet är inte rättvist. Sista lektionen eller rättare sagt efter skotiden skulle ja göra ett prov i kemi som jag hade glömt. tror jag skrev tre rader och sen lämnade jag in. INTE bra !! I morron tänker jag göra Matte A-delen så jag har de gjort. Sen på onsdag har vi Engelska prov. Skolan äter min energi... kom inte ifrån skolan förns vid halv fem, då jag hämtade dania och gick hem. åt och sedan prommenerade jag till OKQ8 och hämtade ut ett paket. Mitt kära skydd som kommit ! stort + <3 Sen tog jag en dusch och nu känner jag mig super fräsch !  
Skulle varit i tyresö nu, men kände att jag behövde ta igen all energi så jag ska smörja in kroppen med mina krämer, byta piercingar och fixa en massa saker. Min kropp behöver lite lyx efter all smutts i helgen.  
Kommer vara hos pappa ungefär varanan helg och nångång under vecko dagen. Det blir  parfekt !
Nej nu ska jag surfa runt lite sen ha lite "spa-för-mig-själv" tid :)
Skyddsvästen var jätte skön faktiskt ! 
ska nog ut och rida på Fredag då jag har nya ridkläder och de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0