11 Maj - uppe med tuppen

God morgon alla sötnosar.
Guud vad skönt det var att sova i sin egna säng inatt ! Har ju en special madrass, känner mig helt utvilad !
Idag är de skola, kommer tyvär inte ha så många lektioner för de ska komma några väktare och prata med oss.
Sitter och dunkar musik i mina hörlurar, grannarna var inte så goda igår de kom och skrikte ut mig, haha UPPS (A)<3 Hat tjockat i mig lite gröt nu så ska göra mig klar och går hemifrån vid fem över åtta ungefär ! Ska försöka lyckas komma i tid idag, höhö <3 I morron är de Onsdag sen är det lång helg YES !! I morron åker jag även till mormor efterskolan och åker tidigt på torsdag iväg från Stockholm igen <3 Ska ut och tävla med hennes hundar ! Sen på torsdag sover jag hos pappasen eftersom jag kanske ska rida på fredag. Ska bli härligt att komma ut till stallet, behöver ta igen den tid jag missat ! Vet dock att Terese kommer vara jätte orolig, men gumman tro mig nu kommer det inte hända några fler olyckor ! Annars ringer ju jag dig när jag ligger på akuten :) <3 Haha nej nu måste jag börja göra mig i ordning, PÖSS suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0