13 Maj - 4 saker du inte visste om mig !


  • Jag älskade godis färut, hade dötat för godis. Men åt så mycket godis att jag tröttnat på det. Jag har blivit en sallads tjej, älskar sallad nu för tiden, ser jag godis mår jag illa. Hela familjen har suttit och tryckt i sig godis nu medans jag ätit en morot. Jag kan äta lite chips eller glass nån gång. Kladkaka och sånt går ner, men jag mår inge bra av det. Har ju sånna stora magproblem, när jag äter någonting som innehåller för mycket fett mår jag illa och får kramper. Donken mat, euw ? Det låter jätte konstigt, men jag är bara glad över det !
  • Hatar att sova ensam, sover inte hemma, förut sov jag ju gämt hos Terese men nu sover jag alltid med nått eller nån. Mår inge bra av att vara ensam, blir för ensam. Därför är jag nästan aldrig hemma. Är inte hemma pågrund av många anledningar, trivs inte i skärholmen, trivs inte utan husdjur. Är beroende av närhet.
  • Jag älskar två av världens farligaste sporter. Ridning, det låter inte farligt men det är världens farligaste sport för dem som inte visste det. En bil, har man kontroll över. Allt man gör har man lite kontroll över. Det har man inte över hästen, den kan springa och göra precis som den vill. Det är ett vilddjur, som väger runt flera tusen kilo. Den skulle kunna mosa oss. Jag har en sådan stor respekt emot hästar de är inga leksaker. Men de är någonting jag älskar att göra, att rida. Jag ska börja köra cross också, de är en sådan härlig sport. Snabbt, känns som om att man flyger fram. Jag är en vild tjej som älskar galna saker, testar alltid mina gränser. Hamnade ju på akuten för en månad sen. Men jag ger inte upp, jag är envis.
  • Jag älskar house & Techno, finns inget härligare än att bara sitta och njuta av musiken. speciellt basen. Jag var alltid så irreterad på mamma för hon lyssnade på musik utan att någon sjöng. Men nu när jag väl börjat lyssna mig till vad själva ljudet menar så älskar jag det. Det behöver inte vara någon som står och vrålar och förstör låten. Den är melodin som gör låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0