13 Maj - man väljer verkligen inte sina föräldrar

gud vad jag är irreterad över mina föräldrar.
Pappa låter mig inte sova hos honom när jag känner för det. Liksom jag är hans barn, det är hans hem. Jag borde vell ha rätten på min sida att få sova hos mamma när jag vill och hos pappa när jag vill ? Det är precis lika mycket mitt hem som deras hem. Jag borde få nycklar dit, jag borde få vara där när jag känner för det. Jag är ingen främling som kommer på besök, utan jag är en familje medlem som kommer hem.
Eller på mamma, vi har en splittrans ny bil. Jag har frågat och skjutts flera gånger när jag varit hos någon. men hon bara vägrar resa på sig och hämta mig. Nu sitter jag ute hos mormor och ska åka buss i 1 och en halvitmme. sen från brommplan ska jag åka till slussen sen byta där till norsborg. Sen gå hem. Det tar mig runt 3 timmar... Mamma orkar inte gå upp och hämta mig i Brommaplan. Tycker det är riktigt taskigt eftersom jag har en jätte stor väska med packning, och 2 stora kassar med kläder. Det väger runt 10 kilo tillsammans för de är ett par vinter-rid-skor. Jag är irreterad för mina föräldrar tänker bara på sig själva eller resten av familjen. Jag är bara en myra för min familj. Eller för Mamma & Pappa. Det märks att man verkligen inte väljer sina föräldrar !!

Visa lite jävla kärlek till mej innan jag sticker...

(nu kommer mamma bli galen och kommer be mig ta bort det här direkt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0