13 Maj - Tack Sebastian...

Sitter hemma hos mormor och är helt slut.
skulle göra vad som helst för en blund men orkar inte lägga mig, tro mig då är man jävligt trött.
Var uppe vid nio gjorde mig i ordning och så gick vi en bit på vandringen stannade vid första stationen och fick cider sen gick vi vidare en bit sen tog vi en annan väg till bilen. det låter inte långt men det tog oss 2 timmar. och vi stannade bara vid sationen nån minut. När vi kom hem tog jag en sån där pan-pizza eller vad de heter. Min mage tål ju typ inte, chips, mjölk, godis och flottmat så jag fick magkramper och satt på toan en timme. Sånt är livet. Men de är bra att min mage är så för jag äter mycket mer hälsosamt då. Älskar ju sallad mest i hela universum ska få det till middag :) Sen åker jag hem tar en sen buss så jag kan halv sova lite hehe <3 Ska ladda iPoden nu så jag har nånting att lyssna på under vägen hem. de tar ju 2 timmar hem. Sover inte hos pappa eftersom jag tydligen inte får. Men ska skaffa min nycklar dit så drar jag dit när jag känner för det !
Tänker på dig hela tiden, vill inte slänga ut allting på dig för du är en sådan underbar människa.
Du har verkligen ett hjärta av guld och du förtjänar det bästa, tack för att du har funnits vid min sida,
tack för att du fortfarande finns vid min sida. Du får mig att le, du får mig att orka ännu mer.
Jag vet att jag kanske inte visar det, men jag är något enormt tacksam att du dök upp.
Sådär som en ängel från himmelen, behövde verkligen dig. Tack igen.
Hoppas allting går bra nu i helgen, håller tummarna för dig. Vet att du klarar det. <3
Sebastian D en äkta vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0