14 Maj - GODMORGON

GOOOD MORRON !
Har varit vaken ett tag, ska strax börja klä på mig alla ridkläder jag ska ha...
Inte lätt när man ska ha en massa saker. Ska ta med en massa till stallet och lämna kvar lite saker där.
Braun ligger fint och sover här, själv är jag trött.
Men jag ska ringa och väcka Sara nu, för hon SKA med mig till stallet idag så är det bara.
Haha, eller så åker jag ensam. Ska nog rida nere på volten ett tag tills Sofia kommer ut.
Men om sara följer med ska jag nog kasta upp henne på Nikita, hahahaha !!!
Nej nu blir jag för elak och detta blir ett för rörigt inlägg !
Nu ska rummet städas, sara ska väckas och jag måste klä på mig.
Nästan såhär stor kommer min cross att vara, bruuum!
(i morron kanske jag ska träffa ett gammalt på g, en kille som var värsta fjortisen som jag pratade jätte mycket med på msn när jag själv var fjortis. en sån där kille som alla pratat med, har faktiskt aldrig träffat honom. så de ska bli kul men gud så skämmigt, jag var ju värsta fjortisen då, minns inte ens vad ja sa till hnm förut, vi får se hur de går haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0