14 Maj - HAHA

Hej !
Dagen har gått jätte bra, ridningen gick ovanligt bra hon bråkade nästan ingenting. Jätte skönt !
Vi kom tillbaka till stallet helt svettiga, båder jag och Loppan inte lätt att rida inte.
Fia och Tina skulle till volten och hoppa, galopera och trava men jag skrittade in i boxen, borstade lite och så gick jag på en prommenad med Loppan så hon fick äta lite gräs. Ytterstmysigt ! Kom precis ut från duschen, ska snart trycka i mig tacos sen mitt naturgodis eftersom jag inte äter vanligt gods längre :)
Måste bara säga en sak, är de inte lite gulligt att min lillasyster sitter och hotar människor på sin blogg med att jag ska komma och slå sönder dem ? Haha, människor måste få ha sina egna åsikter om människan tycker hunden är ful är de hennes problem. Du kan inte sitta och hota en person via nätet, inte i verkligheten heller. Och du får ABSOLUT inte hota henne med att jag ska slå henne ?
Aja nu ska jag äta tacos, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0