15 Maj - besviken...

God eftermiddag allesammans.
Idag vaknade jag vid 11, gjorde mig i ordning och åkte till Slussen, fixade en sak sen åkte jag till Liljeholmen. (skulle joggat vid 10 men orkade verkligen inte). gick en prommenad runt vattnet i liljeholmen, sen lekte ungarna i parken. Mamma hämtade oss sedan så åkte vi till spånga. Vi skulle äta med jag vart skit arg och började bråka med en person. Så jag gick därifrån och satte mig på pendelståg perongen. Minns inte ens hur jag hittade dit. jag var som sagt jätte irreterad så ringde en pappa och berättade hur förbannad jag var. Det satt två killar bredvid mig som kollade jätte mycket. Jag blir ännu mer irreterad och frågar argt vad de glor på. Då ställer de sig upp och går. Då började jag få dåligt samvete för att jag var så otrevlig. Efter en liten stund kommer de tillbaka med en stor Marabou HAHA, de frågar mig om jag har mens och sträcker sedan fram chokladen. Jag börjar självklart dö av garv. Sen frågade de om de fick klappa Braun, jag vart ju på bättre humör så de fick de :) Sen kom pendeln och jag tappade bort de hann inte ta deras nummer, fuuck ! haha de var runt 20-24 skit snygga ;) När jag kom hem frågar mamma vart jag varit. Jag sätter mig och äter flingor. sen har jag bara suttit vid datan. Är fortfarande skit arg.
Man märker verkligen vilka vänner som är äkta, vilka som ställer upp i vått och torrt. Jag måste bara säga att jag är något enormt chockad och besviken. Trodde bättre om vissa.(och ja, jag har stängt av min telefon vill inte prata med vissa personer. ni vet vilka ni är.) men men man ska aldrig lita för mycket på en person, de visar ju sig alltid att personen är falsk... Aja ska slutta sitta och buttra för mig själv. Här får ni bilden från torsdags,fredags  och idag. Gud så snäll jag är iallafall...
Jag och Nora, min bäbis <3 (har ridbyxor)
Jag och Vera, hundvalpen värsta monstret !
Haha jag oh min tjockis till häst
ridoutfitt
Jag idag, men Braun som badat så han frös <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Fick smset skickat! jag bryr mig visst! JAg är nog den av dina vänner som bryr sig mest! Du skrev att du inte kommer hem idag då skrev jag varför? vem är du arg på? Då fick jag ett argt sms av dig. Fattar ingenting du skrev: DEt märks verkligen volka som ställer upp i vått och torrt. En äkta vän skulle ha brytt sig. sen frågade jag vad du menade med sms:et. Fick inget svar. Menar du att du ville att jag skulle erbjuda att du kunde komma hem till mig för att du inte ville komma hem till dig? sånt kan man inte bara ta för givet utan man måste vara öppen och fråga. Sen har jag ju sagt att jag är skit hes och jätte förskyld. Jag har feber, så visst om du inte är rädd för att bli smittad. JAg ställer alltid upp för dig eller finns för dig om det är nåt så jag tycker dethär var riktigt dålig stil av dig...

2010-05-15 @ 19:58:11
Postat av: june

tror inte det var menat till Rebecca?

hon finns för dig i vått o torrt

2010-05-15 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0