15 Maj - Smc i morron

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Är så chokad, jag kunde verkligen frossa i mig mat förut, kunde äta hur mycket godis som helst. Det tog aldrig slut. Jag åt typ tills jag spydde, hade ingen ork kvar. Nu När jag äter någonting som innehåller för mycket fett, socker eller salt så mår jag illa och får sånna kramper i magen att jag gråter. När familjen har myskväll när de ligger här med sina feta påsar med chips, godis osv så äter jag en morot eller naturgodis. jag blir inte ens sugen på godiset? Det är nästan en läskig känsla att man inte tycker om godis, eller jag tycker ju om det men mår inge bra av att äta det. Som idag tillexempel, skulle äta på resturang men hade ingen lust, så fick äta pizza men ville inte de heller. Åkte hem och åt special K haaha! Det är det enda jag ätit idag och jag är proppmätt. Märker också hur jag rasar i vikt, alla mina byxor är förstora. Jag gör det inte för att jag bantar, utan för att jag mår verkligen inte bra av att göra det.
Aja nu ska jag inte prata om det längre, tänkte bara om ni ville veta varför jag inte unnar mig längre.
I morron ska jag åka till SMC för att träffa Sebbe, han jobbar och ville ha sällskap. Känns jätte konstigt redan nu att träffa honom, men vi är kompisar inget annat så ni behöver inte få värsta "VA" haha ! Only friends och det ska bara vara så. Japp, men kommer nog bara hålla honom sälskap en liten stund, blir de för konstigt så kommer Diana och Gabbi dit. Men det kommer nog gå bra, kommer nog bli skönt att träffa honom för han är världens snällaste och roligaste person. Och Smc väcker så många fina gamla minnen, haha som min och saras dans, eller när jag och sara stått och kört vår doggy, eller när jag åkte dubbel karten med sebbe då jag höll på att skita på mig, satt och skrek mamma haha ! Eller de gånger man bara legat i soffan där och tagit det lungt. Var där väldigt mkt när jag var tillsammans med sebbe. Gamla goda tider :)
Här är veckans planer;
Söndag; Smc sen bara hänga ute tror jag.
Måndag; Skola, träffa Raul gamalt på g.
Tisdag; Skola, barnvakt
Onsdag; Skola, vet inte än
Torsdag; Skola, stallet med sara
Fredag; Skola, tror jag ska till stallet
Där har ni två bilder från SMC <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0