16 Maj - today

Hej sunshines <3
Rebecca ringde och klagade på min uppdatering så bloggar för din skull gumman <3
Vaknade vid halv 1 tiden idag, gjorde mig i ordning var klar vid halv 3 tiden, åkte och lämnade Braun sen åkte jag till Sebbes jobb och har varit med honom hela dagen. Haha han satte på sig sumobrotts kläder och åkte minimotorcyckel ! haha eller när han satt på tjuren och vart avsläng, gud vad jag garvat. Jag tog de lungt idag ville inte paja min rygg ännu mer. När sebbe jobbade så höll jag hans kunder sociala, som tjejen med silkion tuttar med jätte högklckade som var helt borta i huvudet, eller taxi chafören som trodde jag och sebbe var tillsammans bara för att vi stod och kramade varandra, eller de två ungarna som krockade heela tiden. Ah de är underhållande att kolla när Sebbe jobbar, när han springer där fram och tillbaka. Kom hem för en stund sen, var nere och handlade sallad och Special K för den andra var slut. Idag har jag ätit Special k till frukost och en jätte liten bit morotskaka till middag. Bättre än inget :) kommer skriva här i bloggen vad jag äter, så jag håller koll ! Stå ut sunshines <3
Minns ni när jag var ute med sara, tess & tobbe och jag ramlade i kundvagnen ?
Haha nu ska ni få lite fina bilder på mina blåmärken.
HAHA på min rumpa/lår.
På mitt knä.
Sebastian Elweskiöd, framtidens proffs <3 :)
nej nu blev jag för snäll, skojja bara ;) HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0