17 Maj - michelle <3 special k

God morron !
jag har sjukt brottom vaknade för en kvart sen... Ska packa ner allting nu och klä på mig klart ! har bara träningskläder idag orkar inte ta med ombyte eftersom jag är sjukt trött och ja, de får bli så som det blir helt enkelt !  bloggar förmodlingen när jag kommer hem, eller så bloggar jag när jag känner att det behövs bloggas !
här är dagens matschema;(mer kommer skriver in resten ikväll)
Frukost: Special k, men mjölk.
Lunch; ost, skink & pasta sallad. (om jag äter den, under dagen alltså. haha kanske ska ta med mig special k till skolan istället för salladen ? nej behöver näring :P )
MICHELLE <3 SPECIAL K <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0