18 Maj - halsfluss på g.

Har jätte ont i halsen, har svårt att svälja och känner på mig att de kommer bli MYCKET värre i morgon...
Jag tror att en "liten" Niklas har smittat mig... Åh jag vill inte ha halsfluss. (eftersom han hade de)
Aja ska springa ner och köpa några paket med halstabletter.
Mamma får inte se att jag håller på att bli sjuk för då får jag inte åka till Tereses landställe och bada näck !
Usch, vad jobbigt allting blev helt plötsligt. Vem ska få äran att hålla mig sällskap på vägen upp och ner ?
Idag får det nog bli Sebastian D eftersom han åker till London i morron, vem ska jag akut smsa när jag behöver prata då ? Usch vad allting blev ännu mer jobbigt... Fast lika bra att han åker nu när jag kommer ligga och klaga på hur ont jag kommer ha ! haha, fast de får mina kära läsare stå ut med istället. Nej för mkt babbel, puss <3
(lägger INTE upp en bild på mig idag, vill inte ens se hur jag ser ut...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0