18 Maj - mitt nya liv består av...

har fått en muskleknut precis ovanför höften på vänster sida, har träningsvärk i låren, har jätte ont i min hals, har skit ont i nacken och axlarna för att jag är så spänd där hela tiden, har huvudvärk och lite feber. Och så har jag självklart ont i min rygg eftersom jag bara suttit stilla typ hela dagen.
Men annars mår jag skita bra ! NOT.
Aja, vad ska jag nu göra mot dessa saker ?
Halsont; Knarka halstabletter...
Ryggen: Ska leta fram mina smärtstillande.
Muskelknuten; Be mommie om massage. + voltaren
Huvudvärken; Knarka i mig Alvedon.
Träningsvärken; Köra lite snabb yoga,
Nacken/Axlarna; Köpa muskel avslappnings kräm i morron. + voltaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0