18 Maj - usch...

Igår träffade jag Terese, tobbe & Sebbe. Vi satt uppe på ett berg och kollade på solnedgången, det var riktigt mysigt och vi tog jätte många fina bilder som kommer komma upp senare ! Sen åkte jag Tobbe & Tess hem till Tess. Vad som hände på kvällen behöver inte jag ta upp i bloggen tycker jag för då kommer jag få min hämnd... Haha !
Det har hänt så sjukt mkt saker idag att jag bara har lust att lägga mig och kolla i taket. Egentligen har det ingenting med mig att göra, eller jo på nått sätt. Varför kan folk inte bara lämna sina ex ifred ? Det som du håller på med visar bara hur patetisk och omogen du är ! Nej nu orkar jag seriöst inte skriva mer. Är trött, irreterad och absolut inte på humör för att sitta och skriva om mitt intressanta liv ! Bye Suckers <3
DAANNDOOON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0