19 Maj - my lips

Min lilla sötnos Narin är en stor beundrare av när jag pushar upp mina läppar lite, och hon älskar verkligen när hon ser alla mina sexiga bilder på Kameren eller mobilen ! Sen älskar hon när jag leker lite sådär små sexig på lektionerna och pushar upp dem lite ! Så för Narin & Tanias skull så lägger jag upp bilder på mina eller ska jag säga deras, älskade "små" läppar. haha <3 Vilken bra kompis jag är, gör verkligen allting för mina vänner ! Det har var väldigt ansträngande och jag hoppas på att få en gengäld. (dör av garv), ingen jävel som fattar all ironi & humor i detta inlägg ? Aja, love you gays anyway <3

Kommentarer
Postat av: Narin

HAHAHAH sötis michiBJÖÖRN

2010-05-21 @ 07:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0