19 Maj - vänskap är guldvärt

Mina vänner är inte bara vänner för mig, utan hela mitt liv.
Vänner är guldvärt, skulle inte klara en sekund i den här världen utan dessa människor.
Tack för att ni finns, tack för att ni funnits. Ni äger en stor del i mitt hjärta !
Vill lägga in fler bilder, på fler personer men har resten på andra datan !
Så de får bli namn sålänge <3
Narin, Mona, Timmy, Sebastian d & e, alla från Al-azharskolan, de flesta från internationella i sätra för rättvisa och fred(ISRF), Alla från Juringe skolan, nästan alla från Lillholm. Finns oändligt många jag vill tacka. Man vet aldrig vad som händer i morron, man vet aldrig vad som händer om ett år. Så jag passar på redan nu att tacka allihoppa för ert stöd och jag är evigt tacksam !



Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt, men varför laddade du upp bild på sandra ni brukar inte dirket umgås<3

/ rebecca

2010-05-19 @ 23:40:43
Postat av: Anonym

Naw gumman, finns alltid för dig! Älskar dig <3

2010-05-20 @ 01:49:05
URL: http://barabarbie.blogg.se/
Postat av: Michelle

La upp en bild på mig och sandra när vi var små, för vi var mkt med varandra då. Det spelar ingen roll om det är en vän som är död, eller om den lever. Utan bara att personen har varit eller är en vän.

2010-05-20 @ 07:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0