20 Maj - godnatt

Mina ben darrar, har verkligen inte kraft kvar i kroppen.
Ska lägga mej ner nu i soffan och kolla på A butefly effect 3 skit bra film <3 har stalkat 1an och 2an idag höhö <3
Varför är det så typiskt att jag mår såhär ner Sebastian D inte är i sverige ?
aja, ska skriva ett långt sms till honom nu och berätta hur mkt jag saknar och behöver honom !
Vi är bara kompisar, så ni behöver inte få era spratt anfall nu.
Ni visste inte att jag kunde vara så pluttinuttig ibland va ?
undrar vad ni har för bild av mej, de som inte känner mig.
Eftersom jag ibland är jätte dyster, ibland helt hyper och ibland helt galen.
Haha, jag är en väldigt ärlig och lättsam person !
Dömmer ALDRIG efter utseendet (K)
märker att ni gillar mina smått lättklädda bilder <3
(nej jag är ingen hora för att jag lägger ut en bild på mig själv i trosor och ridjacka, varför är de okej att lägga ut bilder på sig i bikini ? det är min blogg jag ska få lägga ut naken bilder om jag vill, har ni problem med det så vad fan gör ni inne på min blogg då ? suuuck, haha <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0