20 Maj - jag kan visst säga ifrån.

Hej alla sunshines <3
Mår mycket bättre och har fått i mig en glass och 2 chicken nuggets + lite pommes.
Har legat hemma hela dagen, träffade Terese vid halv 11, sen träffade jag henne efter skolan för att hålla henne sällskap en stund. Sen så hämtade jag Dania vid tre, vi somnade på soffan tills mamma kom hem. Då jag städade mitt rum och sen så gick jag och Dania ner på donken med Terese & Tobbe. Bara de att Tess & tobbe gick, då satt de fem killar där som satt och bråkade med två helt oskyldiga tjejer. Jag brydde mig inte först med efter att de kastade pomfritt på dem så gick jag fram och frågade vad fan deras problem var. Då kallade de mig svenne jävel, självklart blev jag riktigt förbannad tog tag i en av dem och skrek ut ett väldigt fult ord. Sen gick jag och satte mig, då kom de fram och började tjafsa, så jag tog mina saker och gick. Men de gick efter så jag ringde Terese, men tobbe fick inte göra någonting eftersom han inte var i tjänst. Så jag kastade min chees burgare och gick haha !
De muckade inte så mycket efter de, var så jävla nära på att smälla till en men hade mina 3 anledningar till att inte göra de så lät bli.
1. min lillasyster satt där, och de skulle inte föregå som gott exempel.
2. de var 10-12 år gamla, slår inte snorungar.
3. är inte så omogen att jag slår någon, bråk löser ingenting.
Mötte upp Tess & Tobbe så gick vi därifrån, hälsade på Diana sen gick jag och Dania hem.
Nu sitter jag här och tjurar. är irrterad hatar respektlösa människor.
ska snart gå och lägga mej eftersom jag är piss trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0