21 Maj - bilder

Hej älsklingar !
sitter hemma hos terese, sitter och kollar på bilder från berget, haha för härligt !
ska visa er några :)
jag ska sminka mig lite nu sen så kommer de en jävla massa folk, när vi har grillat en stund ska vi över till niklas säga hej och grattis sen drar vi och retar tobbe på jobbet ;) Sara & Becca kommer maybe lovley <3

här vart de en puss tror jag, haha

Älsklingen and moi

Sebastian satt och asgarvade åt den här bilden, varför vet jag inte ? :P

ni visste vell att jag var lesbisk ?

i told you ;)

Terese är lite horny på mig med, och sebbe gillar det HAHA !

jag springer till terese från sebbe ;)

nämen vad händer här ? sebastian & michelle

ROOMPPAAAH

såhär mkt tycker sebastian om mig, gulligt `?

NU MÅSTE JAG GÖRA SALLAD BLIR FLER BILDER SEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0