22 Maj - SOMMAR <3!!!

HELLU SUNSHINES !
har sprungit runt i kjol hela dagen idag, kan det bli härligare ?
Jag och tess somnade vid halv fyra tiden, vid 6 kom tobbe till oss så vi vaknade och jag gick upp och kissade.
Vid nio ringer sebastian och jag babblar i telefon sovandes.
Vid tio gick jag och terese upp, åt frukost sen hoppade vi på tobbe tills han vaknade.
Vi gjorde oss i ordning, gick till skärholmen centrum, var där en stund med tobbes mamma.
Sen gick jag och terese till sätra plaskis, träffade min mommie, sen gick vi hem och nu har terese åkt hem.
Jag är barnvakt en timme för då har jag och mamma gjort en deal ;)
Ska äta lite sallad nu sen vänta tills mommie kommer !
när hon kommer drar jag hem till terese och nannar där !
i morron så ska jag och tess och min mamma och min familj åka till väster haninge för att kolla på ett gynasium.
Så, nu orkar jag inte blogga mera ! det är för fan sommar ute,
sluta sitta inne och stalka min blogg, gå ut istället sunshines !!! LOVE YOU !
GUD VAD SKÖNT DE ÄR MED KJOOOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0