23 Maj - har bestämt mig nu !

Heelluu sweediiies ! (hahaha)
Vaknade vid tio tiden, fick panik och ringde mamma hon skulle hämta mig en timme senare typ, så roppade på terese och självklart var min darling vaken :) Vi gick upp åt frukost och ja bara pratade allmänt. Haha tobbe kom till oss sex i morse och försökte sno mitt täcke bara för att jag hade två, men jag vaknade och fick utbrott, väck mig ALDRIG när jag sover de har du nog lärt dig nu :D?
Haha, när mamma hämtat mig åkte vi till berga gynasium och kollade runt, fan vilket bra gynasium jag ska DEFENETIVT börja dära ! Dania fick rida, det var ponny ridning vilket hon var jätte glad över ! Sen hälsade vi på grisarna, hästarna och kaninerna. sen gick vi till kosorna haha och en kalv slickade på min hand så vart helt slajmig. Sen så tog vi en glass. Efter de så åkte vi till mitt stall som jag rider i och hälsade på Loppan, mamma tyckte det var jätte mysigt där det är alltid ett plus :)
Men jag pratade med Mamma om gynasiumet, hon känner ju fler som gått där jag med. Det är ett jätte bra gynasium som jag verkligen gillar, eftersom man får bo där på vecko dagarna om man vill. Mamma sa att om jag börjar där så kommer jag få en hund och en häst ! Eftersom jag då kommer ta häst inriktningen, då behöver jag en häst som får en stallplats där oh så självklart en hund :) Fett med NICE ju ! härligt guuud så jag längtaar ! man får ha hund där och allt, ååh ! vill börja idag ! Aja får vänta ska verkligen börja där så måste sattsa på skolan nu så jag kommer in, snälla !!! haha nu ska jag vara social med min fru på msn puuuss!
Storasyster<3Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0