23 Maj - hemma hos tess

Hej sötnosar ! jag har haft en jätte mysig kväll faktiskt !
åkte ju hem till terese så åt vi grillat, sen så tog vi mopen till västberga och hälsade på Sebbe.
Efter ett tag åkte vi fram och tillbaka för att visa tobbe att vi åkte moppe HAHA !
Vi fick ett par cylister efter oss som kämpade med att hinna med, suckers.
Sn så bytte vi om, lämnade tobbes iPod sen drog vi till vårberg träffade alla tjejer.
Så drog vi till dagiset, men trese lämnade kvar mig där.
Så jag och Sara och alla som var där satt och hade de yttrest trevlig.
Myste med min sara, hångla gjorde vi också och de uppskattdes tydligen av killarna ?
Sen kom terese och vi drog till statiol och handde riskakor och bilar :)
nu sitter vi vid varsin dator och myser, hoppas ni får en trevlig kväll suckers !
drick med måtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0