24 Maj - stort minus till - loser

STORT MINUS till;
Jag måste bara säga att jag slänger ett stort minus till folk som slänger skit på andra i sin blogg !
Bloggen är inte till för att klanka ner personer, man får blogga om precis vad man vill.
Men jag tycker det är fel att sitta och slänga skit på personer, det är dator ni pratar igenom.
Jag säger också ifrån men jag sitter aldrig och säger elaka saker om en person i bloggen, eller i verkligheten. Det jag säger är inte elakt utan jag säger mina åsikter. Folk får tolka det precis hur de vill. Men om man nu sitter och berättar hur dålig en person är eller sitter och dissar en person via bloggen för att man vill få det riktat emot en person så är de fel. Från min sida i alla fall. Vill man nu säga sina åsikter och snacka skit eller vad dagens ungdommar nu gör, så gör de face mot face istället, vad fan tjänar man på att sitta bakom en skärm och babbla på ? Vi vet allihoppa att man inte är lika tuff i verkligheten får man vet då vilka feta konsekvenser man kan få.
Så då väljer man, anntingen snackar man skit face to face eller så håller man käft :)
Jag pratar inte skit om personer, om någon har gjort mig någonting. Pratar jag med en nära vän om det och berättar vad som har hänt så får personen komma med råd sen är jag klar ? Skitsnack är för losers <3(om ni nu ska sitta och skriva ett inlägg om en person, som ni mycket väl vet att ni vill rikta det åt en person så skriv vem du riktar det emot istället för att låta alla andra i omgivningen bli drabbade. skriv vem du menar istället för att fega dej bakom skärmen och sedan skylla på att du menade någon annan. det är okej om du nu säger vem du menar, för du vågar du stå för dina åsikter!) Detta är INTE riktat åt någon jag känner, utan bara riktat åt personer som gör dessa misstag, jag har också gjort dem en gång i tiden. Men säger mina åsikter här och nu.
Detta vart dock lite förvirrande inlägg, men ja ni förstår säkert vad jag försöker få fram utav det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0