25 Maj - bjuder på detta inlägg...

Hej sunshines <3
Kom hem för en kvart sen kanske, tänkte bara slänga in ett litet inlägg så jag håller er intresserade av min vaackra blogg ! har så mycket den här veckan att det är helt jävla sjukt asså. Har varit i stallet idag och det gick jätte bra, jätte mysigt att rida ut i regnet, fast hade dock regnkläder över ridkläderna.
Här får ni en massa bilder istället för babbel !
Kyss
(från fredags-idag)
såhär underhåller vi oss själva om vi väntar på bussen ! (fredags)
Smexigt
Coola is the shiit !
Tobbe, tess & me
haha nej vi delade inte säng alla tre, jag har min egna säng. kunde inte sova så hoppade lite på dem bara :)
Jag sitter faktiskt och bloggar HAHA
moves..
Min fru, flickvän, storasyster, bäbis, älskling, darling, mitt allt <3
tunnelban-åkning HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0