27 Maj - Lollipop <3

Hej alla sötnosar !
gud vilken dag jag har haft, har inte kunnat bli bättre.
Åkte till stallet direkt efter skolan med sara.
Vi mockade och tog in alla hästar, men "lilla" niktita klev på min fot så är lite svullen.
Sen gjorde vi i ordning Loppan & Chantal.
Så red vi ut och det gick ovanligt bra, efter 2 timmar kom vi tillbaka och då travade vi lite nere på volten.
Jag hoppade ett hinder också sen så var vi klara.
Men vi hade precis missat bussen så vi skulle gå till Ösmo, men vi var heelt slut efter halva vägen och då hann vi precis till bussen ! haha fan vilken tur vi hade, så åkte vi hem.
Gud vilken träning vi har fått idag alltså, träningsvärk i morron.
Här kommer de bilder <3
HAHAH!!! ni vill inte veta vad vi tänkte på när vi sög på dessa :P
(busschafören sara HAHA)
Loppen försöker sno min morot
om ni undrar vad hon gör så står hon och puttar på mig, haha sööt <3
Älskling <3
Sara & jag
Loppan
Nikita
Chabroll tror jag han heter (A)
Nicke den minsta hästen :)
Golle, hingsten !
Chantal
Yasmin
(kan inte namnet på honom )
Det var alla hästar i stallet, en slut bild på den finaste <3
Älskar dej Loppan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0