29 Maj - ska plugga...

Ligger i soffan och sneglar lite på kogänget.
Ella ligger i fotöljen och kollar.
Victor ligger i stora soffan med sin dator.
Dania sover med Mamma.
Jadu, jag har jätte tråkigt men har ändå ingen ork att göra någonting. Finns inga roliga på msn, förutom Terese, finns inga roliga inne på facebook. Sitter helt enkelt och ruttnar ! Känner mig jätte fest sugen vilket är ovanligt för mig !  Ska nog sätta igång med min redovisning. Finns inte så mkt mer att göra !
Ja jusste, fick hem kläderna jag beställde !
Mina fina leggins, 3 tröjor och en kjol som jag gjord om som klänning :)
GAASH de är så jääävla snygga !!
Riktiga michelle-leggins <3

Kommentarer
Postat av: ELlinor

Vart har du köpt dom ? mvh

2011-04-19 @ 07:52:21
URL: http://elliiinoorschonult.blogg.se/
Postat av: Michelle

Det är köpa från ellos tror jag

2011-04-19 @ 08:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0