3 Maj - 4 timmars sömn...

God morron !
Usch satt uppe lite för sent igår somnade vid halv 3, och vaknade på soffan ?
Vilket INTE är bra för min stackars rygg, ska trycka i mig en smärtstillande idag.
Sen ska jag borsta tänder och gå igenom alla papper.
Fuck hoppas att muntliga provet går bra.
vi har inte riktigt bestämt hur vi ska lägga upp och dela upp allting well de får bli så som de blir....
Ska höja musikken lite så jag blir taggad, ska även köra en snabbis yoga för att sträcka ut ryggen !
Alla er som har ryggbesvär, jag lovar er. Kör lite yoga och man mår mkt bättre.
Jag får ju så ont att jag bara ligger och allting snurrar. jag har alltså så ont ibland att jag får yrsel & mår illa.
Usch för sånna hära skador, men tack för att jag inte blev förlamad !
Nej nu ska jag slutaa puttra och sätta igång, det är en stor dag idag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0