3 Maj - deppig

Sitter här med tårar i ögonen.
Pratar med Sebastian på msn (inte mitt ex) han har faktiskt lyckat få mig på bättre humör.
inte lätt nu när jag är jätte nere ser verkligen INTE fram emot denna vecka.
  • Min älsklings Jessie ska avlivas pågrund av hennes hudsjukdom och för att hon har börjat kissa inne överallt hela tiden.
  • Ska hålla på och fixa och trixa med tingsrätten
  • Det är begravning, då kommer alla vara ledsna vilket gör mig ledsen.
  • de är en massa prov som jag verkligen inte kommer klara av
Mår bara allmänt dåligt, är trottsallt bara 14 och borde inte få vara med om allt detta på endast en vecka.
nej nu ska jag sluta deppa och chatta med Sebbe, han är faktiskt grymt gullig.
(vi slog vad om att han fick mig att börja skratta så skulle vi gifta oss, han fick mig nyss att börja asgarva.. ojdah!?
och de jag fick som svar var; fast är inte redo att gifta mig än.
HAHAHA skön kille )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0