3 Maj - happy girl

hej igen alla stalkers <3
älskar att retas med er speicellt när jag vet att mona sitter och asgarvar åt det ! (ännu mera nu, haha)
Idag så hade vi en ganska lugn dag, redovisningen gick bra, får höra vad ja fick för betyg i morron.
Hade även skol bio som hette Welcome, helt okej. handlade om en invandrare som skulle till london för att fria, så han börjar ta simlektioner och försöker överleva livet i frankrike. tillslut ska han simma från frankrike till london. när de bara är 800 meter kvar så kommer de en båt som ska rädda honom men han vill inte, så han simmar under båten och druknar. vid den stunden satt jag och asbölade i halimas knä <3
Kom hem vid tre halvfyra tiden, satte mej vid datan sen så åkte jag till skolan och satt och pratade med narin & tania som var i skolan. Efter de hade jag utvecklingssamtal i 10 minuter, jag har tydligen blivit riktigt duktig i skolan. håller dock inte med, men men de är ju alltid posetivt ! Har också höjjt mina betyg enligt alla lärare :D <3
Skönt att de går bra, fast jag är fortfarande helt chockad över det.
När jag kom hem pratade jag lite mer med pappsen, han kommer ringa mig vid halv åtta igen.
Vi har mycket att prata om fast ingen öppnar sig, typiskt.
Men nu ska mammasen låna datan en stund, skriver snart sunshines <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0