31 Maj - i care

Usch vilken dag....
Vet inte om jag ska kalla det en bra eller en dålig dag. som ni såg hade jag väldigt ont i min mage i morse och drack typ halva den där äckliga drickan och åt typ en halv tomat till lunch... Jag skulle sovit hos Tereses pojkvän tobbe idag eftersom jag och tess skulle vara hundvakt men det blev inte så eftersom min mamma är oändligt envis... Men hon fick nog lite skuldkänslor så hon gjorde sallad till mig som jag fick i mig. Finns inget bättre än att bara sitta och äta sallad. Efter sallade mådde jag bra så tog lite glass vilket jag nu ångrar... har ont i magen igen men ska snart gå och lägga mej får hoppas att de försvinner till i morron. Ska ha skrivit en uppsats om människohjärnan då jag har muntligt prov eller vad man ska kalla de för de i morron. Ska göra en redovisning sen ställer han en massa frågor. men har gjort så mycket annat idag att jag inte haft varken tid eller ork eller lust att göra den. De sluta självklart inge bra, men tänkte gå ner och handla nånting jag kan äta till lunch i morron istället då under den lektionen.. Usch så dålig jag känner mig. Men ibland måste man göra dessa dumma saker.
usch så mycket saker de har hänt mig idag. har suttit och stor bölat framför datan, mådde så dåligt att jag gick in i duschen och funderade på hur jag skulle ta livet av mig ? Men när jag duschat klart mådde jag mycket bättre och insåg vilka idiotiska tankar de var. Nej nu mår jag mycket bättre även fast jag bara skulle vilja krama om en person och berätta hur mkt han betyder för mig... finns inget värre än när mina kompisar inte mår bra..
finns för dej...
Nej nu ska jag vara social med Crille på msn, ni får ha de så bra allesaammans.
(grattis persikkaaa till din statetisk höjning eller vad man fan ska kalla de haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0